

Beneath the surface of digital transformation: Why leaders modernize enterprise applications
Tämän resurssin on julkaissut IBM
Digitaaliteknologia on muuttanut markkinoiden dynamiikkaa. Asiakkaat odottavat hienoja kokemuksia, ja digitaalinen muutos on keskeinen väline näiden nopeasti kehittyvien asiakasodotusten toteuttamiseen. Kilpailussa pärjääminen asiakaskeskeisellä kaudella vaatii ketteryyttä ja CX-osaamista, joten yrityksen on toimittava digitaalisesti.
Tässä Forrester-raportissa kerrotaan yrityssovellusten, etenkin tietuejärjestelmien (systems of record SoR) nykyaikaistamisen merkityksestä digitaalisessa muutoksessa, ja selvitä miksi asiakkaat eivät enää tyydy perinteiseen kuluttaja-yritys-suhteeseen.
Selvitä, kuinka digitaaliset yritykset käyttävät teknologiaa voittaakseen, palvellakseen ja pitääkseen asiakkaita mm:
- Kokemusten parantamisella
- Tarjonnan kehittämisellä
- Lisäämällä toiminnan ketteryyttä
- Ja enemmän!
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.