Intel
flow-image

Interactive Kiosks Transform Visitor Management

Tämän resurssin on julkaissut Intel

Päivittäistavarakauppojen kassalta pikaruokatilausten tekemiseen maailma on yhä enemmän siirtymässä itsepalveluun. Erään tutkimuksen mukaan 75 prosenttia asiakkaista pitää itsepalvelumahdollisuuksia kätevinä ja 67 prosenttia mieluummin palvelevat itseään kuin puhuvat yrityksen edustajalle.

Myös yritykset hyötyvät siitä. Itsepalvelukioskit parantavat toimintaa monin tavoin, mukaan lukien vierailijoiden seurantaa, tiedon keräämistä, yleisten kustannusten laskua ja asiakaspalvelun parantamista.

Vaikka interaktiiviset kioskit ovat olleet olemassa jo yli 40 vuotta, tekniikka on kehittynyt, mikä parantaa niiden käyttötapoja. Nykyään ne ovat muutoksentekijöitä yritysten organisaatioissa, joissa ne automatisoivat ja virtaviivaistavat tärkeitä tehtäviä.

Lataa nyt

box-icon-download

*pakolliset kentät

Hyväksy ehdot

Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.